GY.I.K.
Légi Segéd
A Légi Segéd Észtország legnagyobb repülési kompenzációs cége. A légiutasok jogainak érvényesítésére specializálódtunk, az utasok jogi képviseletét biztosítjuk. Csapatunk már több ezer ügyfél kárigényét intézte, s egymillió euró összeg feletti kártérítést követelt ki a nevükben.
A Légi Segéd átveszi a kommunikációt a légitársaság és az ügyfél között. Segítjük ügyfeleinket jogi kérdésekben, és szükség esetén képviseljük őket a bíróságon.
A Légi Segéd szolgáltatásának használata teljesen kockázatmentes. Ha nem kapsz kártérítést, nem kell fizetned. A szolgáltatási díj 30%, melyet csak sikeres kárigény esetén számolunk fel. Cserébe akár több hónapnyi ügyintézést, időhúzást és várakozást úszhatsz meg.
Az Európai Parlament és a Tanács 261/2004/EK rendelete az EU-n belüli székhellyel rendelkező légitársaságok valamennyi járatára, valamint az EU-ba érkező és EU-ból induló járatokra vonatkozik. A rendelet kiterjed még: Izland, Norvégia, Svájc, Francia Guyana, Martinique, Mayotte, Guadeloupe, Réunion, Szent-Márton, Madeira, az Azori- és a Kanári-szigetekre. Tekintsd meg az EU rendeletét itt.
Egyszeri utazás esetén az utas 250 és 600 euró közötti értékű kártérítésben részesülhet (az utazási távolság függvényében). Kérjük vedd figyelembe, hogy az egyszeri járat az indulási pontot és a célállomást jelenti, nem foglalja magába az utazás megszakítását. A kártérítés pontos összege függ a teljes megtett távolságtól, a késés időtartamától, és egyéb más tényezőktől is.
Igen, a légiutas minden esetben jogosult kártérítés igénylésére, függetlenül attól, hogy Ő maga vette-e a jegyet vagy sem. Abban az esetben is jogosult vagy a kárpótlásra, ha a jegyet a légitársaság bónuszpontjain keresztül vásároltad meg.
Igen, az említett juttatások mellett a kártérítés igénylésének joga megmarad.
Vigyázzon azonban az utalványokkal, vagy ingyenes repjegyekkel, melyekkel kockáztatod a további követeléseid létjogosultságát.
A járatkésések a célállomásra érkezés időpontja alapján számítandók ki (egy foglaláson belül).
Amint eljuttatta hozzánk kárigényét, mi küldünk Önnek egy e-mailt a követelés hivatkozási számával. Ezt a számot felhasználva jelentkezhet be oldalunkon, és ellenőrizheti kárigényének státuszát.
Amennyiben kérdése van hozzánk, bármikor kereshet bennünket az info@legiseged.hu e-mail címen keresztül.
Egy kárigény feldolgozása általában 1-2 munkanapot vesz igénybe. Az eljárás teljes időtartama és a pénzhez jutás azonban az ügy komplexitásától, illetve a légitársaságtól függ. Az adott igény körülményeitől függően a folyamat 1-7 hónapot vehet igénybe.
Nem, sajnos nem tudunk megfelelően képviselni, amennyiben már benyújtottad máshoz is a kárigényed. Ez a kikötés a Használati feltételek szövegében is meg van határozva, melynek tudomásul vételét ki kell jelentened a szerződés megkötésekor.
Jelenleg nem foglalkozunk késett vagy sérült poggyászok eseteivel. Ugyanakkor jogosult lehetsz megtérítésre (a légitársaság belátása szerint), és a következő javaslataink vannak ezzel kapcsolatban:
– mindig őrizd meg a beszállókártyádat és a poggyászod regisztrációjának nyugtáját mindaddig, amíg kézhez nem kaptad holmidat,
– jelentsd a poggyász (vagy a benne található dolgok) károsodását 7 napon belül az átvétel után,
– tölts ki egy követelési vagy értékbecslési jelentést mielőtt elhagyod a repteret. Tanácsos továbbá rögtön megvizsgálni a csomagod. További információt a poggyászkezeléssel kapcsolatos kárigénylésről a légitársaságok poggyászszolgálati pultjaiban kaphatsz.
Referencia program
A referenciaprogramunkkal lehetőséged lesz pénzt szerezni, mindössze annyit kell tenned, hogy meghívod a barátaid a Légi Segédhez, hogy rajtunk keresztül intézzék a kárigényüket! A referenciakódod megosztásával mindezt megteheted
Ahhoz, hogy csatlakozz a referenciaprogramhoz, készíts egy promóciós kódot (ha szeretnél az ismerőseidnek, hozzátartozóidnak is készíts) a weboldalunkon keresztül, és máris taggá válsz!
A továbbiakban mindenki, aki a te kódoddal tölti ki a kárigényt, 5 euró kedvezményben részesül, neked pedig 5 euró lesz jóváírva a számládon mindezért!
A promóciós kód generálásához nem szükséges ügyfélnek lenni.
Igen, minden résztvevő után 5 euró jóváírásban részesülsz.
Miután létrehoztad a promóciós kódot a honlapunkon, kapni fogsz egy e-mailt a kóddal amit készítettél, amit továbbítani tudsz a kívánt személynek! Akárkivel megoszthatod a kódod, amikor csak szeretnéd! Megtévesztés esetén ugyanakkor a Légi Segéd fenntartja a jogát a fizetési bónusz megvonásának!
Minden héten egyszer történik banki átutalás. Miután a kárigény, (amelyet neked köszönhetően regisztráltak) hitelesítve lett, felvesszük veled a kapcsolatot a banki adataid továbbítása érdekében!
Miután az általad ajánlott személy kárigénye el lett fogadva, valamint kártérítésre jogosult, elindítjuk az utalást részedre!
A kárigény kitöltése közben lesz lehetőséged beírni, az utolsó lépésnél, a promóciós kód helyénél.
Igen, a kárigény kitöltése után 48 óráig van lehetőséged a kód hozzáadására.
Nem találtál választ a kérdésedre?
Ha nem találtál választ a kérdésedre, kérjük küldd azt el nekünk a visszajelzési űrlapon keresztül és mi azonnal megválaszoljuk azt